2010年2月16日 星期二

初三 - 林村許願櫥之旅

今日超凍...
氣溫只有7-10度, 新界重要低2度...
不過我地一樣準備充足食過lunch後向林村出發...
幾年前既林村同宜家既林村真係唔同左好多...
超多人, 同埋commerical 好多呀!!!
多左好多檔口仔賣食物同埋新年野..
好似一個mini既花市咁...
許願樹就係膠既.. 因為真既許願樹已經好傷痕累累啦,
用黎拋上連願樹既orange都係假架...
個orange link住一張卡,
張卡係比你"tick"低你既願望架...
嘩.. 宜家許願真方便...
除左許願樹, 重有打鼓同埋風車轉運呀!!
食物檔亦相多: 有魚旦, 燒賣, 雞旦仔, 夾餅, 豆腐花等等..
不過呢d食物就真唔多好食啦...
真係浪費我地既時間排隊買呀!!!
玩完之後,我就就出番九龍食飯啦..
天氣咁凍, 梗係食火煱啦...
好彩我地早d去, 因為走果陣真係超多人係樹等位呀!!!
食飽飽, 我地就各自回家啦..
假期已經玩到尾聲啦...
都要快d回家準備明天返工啦...

呢個新年假期真係玩得好開心!

沒有留言:

張貼留言