2010年5月30日 星期日

2010下水禮@大清

成日都話趁瑤2未出世要去一次沙灘..
推下推下終於係無可再等既情況之下我地去左啦..
好即興..
因為天氣報告一直都話唔好 - 下雨..
不過今早一起身又幾好天喎,
所以大家快手快腳立即出發啦!!!
呢一次既目的地又係大清..
因為大清d沙同水都靚d!!!
唔知係咪天氣報知話會唔好天所以我地去到時個停車場係冇乜車架..
同埋個天都開始陰陰地啦...
唔理咁多啦,
趁住未落得出雨我地快d去玩左先啦..
呢一既人腳有雞雞, 彤彤, 瑤瑤同埋以正..
一到步我地立即餵飽d bb先去玩..
瑤瑤一到步唔肯落地,
因為d沙dirty!!!
不過出左海玩左一陣就愛上左啦..
雞雞初初都係驚驚..
不過之後又係落左水玩左一陣就high爆啦..
以正就好叻仔, 一d都唔怕..
成個人仔係水爬下爬下呀!!
而彤彤呢.. 又係最勇果個啦...
玩到din晒.. 不停充落水...
真係好興奮呀!!!
重有時間影埋合照先..

玩左一陣, 個天突然落雨,
所以我地一行人又走走走返左去屋仔下避一避,
再pack野走人..
個天都算好啦..
我地玩左差不多2個鍾先黎落雨..
下次好天d一定會再黎玩架!!!

沒有留言:

張貼留言