2010年5月2日 星期日

Disney 星級之旅

闊別Disney差不多一年,
我地4b又重臨此地啦!!!
呢一次黎我地唔只玩咁簡單,
其實我地係要黎買埋annual pass架!!!
因為有annual pass 可以成日同埋bb入黎玩!!!
呢道大, 又唔太多人, 又有卡通人物周圍走, 真係好開心架..
所以耐唔耐同埋bb一起入黎玩一round 都ok呀!!!
****************************
呢一日, 我地2點幾出發...
因為日後都可以成日入黎, 所以唔洗咁早出去咁辛苦..
上到車, 要迫bb差一陣電先..
雞雞彤彤都瞓左, 不過瑤瑤就好精神!!
雞雞落左車冇耐就起左身啦..
只係彤彤重好好瞓!!!
雞雞瞓醒左, 一開眼見到micky 超開心!!!
好似發緊夢咁..
而瑤瑤又好開心周圍行!!!
彤彤就仍左瞓覺!!!
好熱呀..
上次9月黎又係熱,
呢一次5月黎又係熱!!!
呢個入口都話要影相都冇影,
呢一次幾晒都要影先!!
買左年票啦.. yeah!! 入去啦!!!
一去到我地要去左商店大街先,
因為雞仔要影靚相做key ring 用黎做手信比親朋好友!!!
剛好完成, 豬家就到啦..
時間fit 晒..  好野去玩啦!!!
本應第一站係small world,  不過因為中途比parade 影響,
所以被迫要等parade 完左先可以前行..
咁兩個榮榮就去左玩Space Mountain!!!
small world 真係好多人等, 不過都好快輪到我地啦!!!
個個一上到船都立即開始兩頭望!!!
要講一講, 雖然today係星期日,
不過同平日既星期日唔同, disney 好多人呀!!!
呢d重要係大6人呀!!!
成個公園都充滿住呢d人..
真係以為自己返左大6!!!
最嬲既係要比我地見到一個食樹食緊煙既大6人呀!!!
正義既雞媽立即走上前told him off..
不過呢d咁既人咪當冇事啦!!!
玩完 small world, 係時間下午茶啦..
事關我地有大又有細重有大肚婆不適宜咁辛勞架!!!
行行下見到stich ...
嘩原來個個都怕呢隻野架..
大家見到都大喊...
只有彤彤扮喊!!!
其實佢一d 都唔怕... 只係人喊佢又喊!!
唔知見到micky佢地會唔會咁呢??
跟住去左玩木馬啦..
瑤瑤一上馬就喊, 點知馬仔一郁就冇事..
豬豬好驚, 想喊又忍住唔喊!!!
彤彤就好似好冇mood咁..
係樂園佢地好開心,
因為可以自由自在咁行黎行去...
彤彤呢一日男人婆上身, 周圍攪..
又要迫雞雞同豬豬同佢拖手仔!!!
玩左一陣, 豬家要走啦..
因為豬媽要回家餵妹妹啦..
我地宜家有左annual pass 可以除時入黎再玩過呀!!!!
4B好耐冇一起所以當豬豬要走既時候佢地大家都依依不捨....
影埋大合照先走啦豬豬...
下次一起再玩過!!!!

沒有留言:

張貼留言