2010年5月9日 星期日

與O豬遊西貢

日 Ma Ma Day,
已經係當媽媽既第2年啦
都冇話興唔興足啦..
只是希望彤彤可以乖d, 健健康康咁成長已經好滿足架啦!!!
***********************
呢一日見天氣好好,
下午約埋雞家同瑤家去左西貢海邊放B同埋放dog !!!
O豬好乖呀, 成程車好定咁坐係樹!!!
而彤彤都好乖冇見我抱O豬而唔抱佢發din!!!
去到之後3B都好開心, 因為真係好多dog dog 呀 !!!
我地原住海邊行左一陣...
彤彤成程要拖實O豬!!
初初唔係控制得太好都比O豬拖番轉頭...
不過拉拉下都好好啦!!
而O豬又好乖冇跑,
所以呢一日彤彤O豬成日同行黎行去
好可愛呀!!

之後因為太熱啦
我地全部人走番去陰d既地方坐... 
好舒服, 有d風
瑤瑤就黎做姐姐啦..
我相信瑤瑤會係瑤媽既好幫手同埋會係一個好姐姐: 
呢一日就有幾個case表現出瑤瑤既好處!!!
事件薄1: 
彤彤玩玩下成日偷走.... 
好彩瑤瑤乖, 幫我mark實彤, 
彤一走開瑤瑤就向我報告.... 
之後又叫瑤瑤拖番彤彤返黎... 
瑤瑤都做到!!
事件薄2: 
彤彤發忟憎要我地抱佢上去石壁上時, 
我地唔肯, 彤彤大喊... 
瑤瑤走埋去安慰佢!!
真係一個好姐姐同埋好幫手!!!
瑤媽你放心, 瑤瑤一定唔洗你擔心架!!!
所以之後彤彤請番瑤瑤食野..
雞雞都好乖有同我去追彤彤返黎,
不過追追下點知變左同彤彤一起走左去玩!!!
兩個又一起去拖o豬行街..
雞雞呢一日重好主動去拖彤tim!!!
雞媽表演一拖3... 勁..
3B 一起食餅餅,
彤彤同雞雞都好豪咁坐在地上食
不過瑤瑤怕Dirty, 所以只係企係佢地旁邊食呀!!!
玩左2個鍾, 係時候要返屋企啦!!
下次先再玩過啦!!!

沒有留言:

張貼留言