2010年5月11日 星期二

Facial 試做 - Dr. Concepts

上之去蘋果網redeem Park n Shop coupon 時佢又問我再有冇興趣幫佢地試做第2間...
冇問題橫樹可以用平價黎做下facial... 可以再黎...
呢一次佢地原本推介比我去試既係一間係旺角區好細間美容院...
不過我對細既美容院冇乜信心,
所以要求佢地比一間大d既我去試!!!
咁佢地就推介左 Dr. Concepts 啦..
呢次做既facial 係黃金Facial..  
呢個facial 話有 同埋可以令面塊重現光彩
********************
試做後感覺:
呢一次感覺好過上次詩琳好多好多!!!
一開始佢地幫我用peeling清潔左塊面先..
然後比我睇番個效果係咪白d..
洗面期間有按摩塊面.. 舒服架..
之後就幫我搽左d精華素係面上再用機推...
推左一邊面之後比我又睇睇效果..
塊面冇之前咁水腫啦..
推埋另一邊面之後就倒梗做呢個黃金mask啦..
我都瞓左一陣..
原來呢個係軟模黎架..
起左模就係清潔埋就可以走啦..
效果都滿意...
塊面真係白左同埋冇咁腫脹...
都ok..
Selling 方面, 個shop manager 有叫我買佢地d package,
又話平比我, 又話佢地d facial 唔同我出去出面d美容院果d..
不過我都係推左佢地啦..
所以都唔算太hard sell
體黎講以10分滿分我會比6-7啦!!

沒有留言:

張貼留言