2010年5月23日 星期日

Disney 之旅 (3rd time)

又去Disney啦..
呢一日係claim annual pass 送既 free ticket 最後一日,
所以我地就約埋雞雞又去一次.. 
free ticket 就係比婆婆架..
婆婆之後又約埋表哥一起去...
所以我地一行10幾人就向disney 出發啦!!!
*****************************
一落車, 彤彤同雞雞手拖手等我地..
呢張相影到佢地兩個好似出走情侶咁呀!!!
行到去disney 大道,
兩個見到地下既micky頭好感興趣..
入到去剛剛係3點鐘,
差不多parade, 所以睇埋先去玩..
彤彤竟然好乖咁坐係樹等喎...
有parade啦..
彤彤睇到好開心,
係車道jump jump jump!!
呢個係summer 果個parade..
有水射埋黎架..
當d水射到彤彤時, 佢又呱呱叫呀!!
睇完後我地又開始出發啦..
呢一次我地唔玩small world 住,
我地要去森林先...
可以同彤彤坐船睇下果 d animal!!
兩個又係手拖手咁行去坐船...
呢一次同行除左有表哥仔外,
重有呢個剛滿2個月既bb女..
佢好大隻呀!!!
重好叻... 係咁嘈既環境下都唔驚同埋可以照瞓!!
玩完森林之旅,
豬家剛好到達..
咁我地就去winnie the pooh 樹會合佢地啦!!
排隊等幫間,
彤彤又係樹表演佢既強項 - 周圍爬...
雞雞係男仔都冇佢咁百厭呀!!
表哥仔都好乖唔爬,
因為佢好期待入去見pooh pooh 呀!!
呢張就係我地3家人既pooh pooh 快拍相啦!!
都叫成功, 全部大人都望鏡頭...
下次如果bb 都望埋就靚晒啦!!!
之後我地去左Golden Micky!!
彤彤等Golden Micky 期間因為周公急Call所以瞓左一陣!!!
之後可能d歌舞表演太嘈就起左身啦!!
不過因為歌舞表演太精彩啦,
所以都冇摟計呀!!
睇完Golden Micky我地出去會合豬媽..
豬2剛食飽好精神呀!!
快d快d影番張全家福先!!
玩左一陣都天黑啦..
要快d出番去食飯先得啦...
下次再玩過啦!!!
*****************
是日靚相:
幸福的媽媽

沒有留言:

張貼留言