2010年6月2日 星期三

瑤2出左世啦!!!

瑤2已於昨天6月1 日出左世啦...
自己生產, 好突然, 好驚喜,
真係估都估唔到bb會幾時會走出黎
彤爸話一定係星期日去左大清一轉,
行左果條長長既樓梯,
又好開心咁玩..
所以瑤2忍唔倒就要出黎啦.. hahahah
*************************
瑤媽呢一次由入院到生左都只係3個多鍾...
呢一胎都算快不過仍然好痛好痛!!!
佢既精神戾好好呀!!
我好敬佩呢d自己生產既媽媽,
佢地真係好叻好叻..
可以忍受到呢10級痛楚幾個至幾十個鍾頭去生bb ...
又一次覺得媽媽真偉大...
生彤彤果陣都有諗過自己生...
不過因為彤彤個頭唔轉落去,
所以一定要開刀...
不過聽完瑤媽形容生產既過程,
如果再比多一次機會我,
我相信我都未必有勇氣去自己生...
*****************************
呢一日原來我地係一班女人約左lunch meeting架..
不過因為瑤媽生左既關係,
我地就由tst 轉左去廣華啦....
嘩... 廣華好靚呀, 重靚過我地果d私家醫院...
不過有分探病時間..
同埋一次只可以入2個人去探啦..  
瑤媽間房又好, 獨立房,
bb放床尾放便照顧..
我同豬媽入到去時, 瑤2剛大大..
大家都係湊開bb, 唔知點降個一刻大家突然手忙腳亂...
瑤2大喊,我捉腳仔, 豬媽拎tissue, 瑤媽抺pat pat,
好混亂既情景.. 不過好攪笑!!!
*******************************
講番瑤2啦..
好多頭髮呀, 多過瑤瑤好多..
同埋好男仔頭呀!!
個身型好修長..
應該似爸爸...
好懷念呢d初生bb呀!!!!
瑤2媽媽生得你咁辛苦你要乖d呀..
將來大個要同姐姐一起考順爸爸同媽媽呀!!
瑤2祝你快高長大, 健康快樂呀!!

沒有留言:

張貼留言