2010年6月25日 星期五

上海之旅 - Day 1 (Part 1)

婆婆 & 舅父佢地去上海玩幾日叫埋我地一起去..
起初都唔知去唔去好..
因為怕同埋BB 一起去旅行會好煩....
不過再諗諗, 又有婆婆舅父幫手真係唔怕去喎...
多D人可以幫我照顧彤彤應該OK架.....
所以就立即同彤彤攪掂晒D 証件先出發啦...
因為媽媽懶惰, 所以回鄉卡要比多$200出快証呀!!!
好彩好彩趕得切..

我地早上搭10:30am 既機..
所以7:45am 準時開車出發去婆婆屋企一起搭巴士去機場...
一切好似好順利... 時間配合得好好..
不過一到到機場就出事啦...
原來同bb去大陸旅行除左有身分證同回鄉卡重要拎埋passport 架..
就係因為冇拎彤彤既passport, 所以check in 既姐姐同我地講彤彤可能唔去到旅行...
下.... 咁點算喎....
嘈左一大輪之後個空姐終於肯幫我地..
同左我地入去immigration 果先問左佢地我地先上得機...

真係好彩.. 如果唔係我地真係冇得去架啦..
因為呢d機票係唔可以轉架..

呢一次係彤彤第一次坐aeroplane..
佢好開心呀.. 見到d aeroplane 不停指住開心叫..
上到機上重開心..

不停攪呢樣, 攪果樣...
樣樣都好新奇..
不過原來彤彤既機票係3份1價錢係冇餐架..
連機上準備比小朋友既玩具都冇喎...
連bb午餐都冇..
好彩媽媽有所準備,
拎定即食飯上機...

而媽媽果份餐就真係唔好食啦..
推餐出黎果下我已經想嘔啦..
所以成份冇食到..
好彩婆婆拎左d bread上機...
同埋只係短短既2hr機程,

唯一係份餐我係食左既野就係呢杯 ice - cream!!!
連彤彤都話好味!!!

而彤彤係臨下機前1/2 鐘瞓著左,
所以呢程機都叫ok啦..
落左機都重

落左機我地好快咁拎晒行李住bus 向靜安寺出發...
因為我地約auntie 係果機等..
之後一起返酒店!!!

我地住既酒店都ok呀..
地方旺中靜...
最正既就係佢地upgrade左我地去去一間好大既套房..
有一張kings size bed,  (不過張床好硬!!)
有2個大電視,
同埋一個好大既toliet!!
不過就係冇bb床啦..
所以彤彤要同埋我地一張床啦!!!

係酒店休息一陣之後我地又出發啦.

沒有留言:

張貼留言