2010年6月20日 星期日

父親節@Disney

父親節, 彤爸第2年既父親節...
呢一日原本我地都冇咩特別安排..
因為彤彤要去pg..
不過因為pg 之後彤彤好累,
一放學就係車上瞓左啦,
正因為咁我地就唔好以車番屋企啦..
因為一挽番屋企就會起身架啦..
為左等彤瞓得好d,
我地唯有不停車一直駛...
行下行下我地就係咁到左Disney 啦..
好啦.. 呢一年既父親節我地就係disney 過啦!!!
到達disney 彤彤已經瞓左1個鍾啦..
都ok 啦.. 而且一到步佢都起左身啦...
入到去又係prade 時間, 所以我地又睇埋..
之後都玩左好多野...
彤彤見到大minnie竟然係有d驚喎...
呢一日真係好熱好熱...
如果disney 多d樹就好啦..
彤爸問彤彤玩唔玩coffee cup..
彤彤話玩喎...
上次去玩pooh豬媽話左比我地知個carama係邊樹,
所以我地呢一張pooh pooh 相都影得好好呀!!!
上次睇golden micky彤彤等到瞓左,
呢一次我地就同佢睇多次..
佢好專心,
睇得好開心呀..
玩左半日好似累足一日咁!!!
好啦.. 我地返屋企啦..
希望彤爸你第2年既pa pa day 過得開心啦!!!

沒有留言:

張貼留言