2010年6月10日 星期四

World Family

彤彤都有睇開一d  b b 既vcd架..
初初細個果陣真係冇乜反應..
宜家大d好好多啦..
會跟住電視既動作去做,
有時重會跟住唱tim!!!
不過有好多人都話電視對兒童既發展唔係太好..
專注力會低, 人會蠢d等...
起初媽媽都會因為咁既原故唔係好想比電視彤彤睇...
唉... 不過點會做得倒呀!!
自己又唔係full time 媽媽..
彤彤比人湊既你都唔可以要求人地咁多野啦..
再者宜家呢個社會乜都科技發達...
就算係屋企唔比佢睇,
出到去出面都唔可以避免,
所以放棄吧啦..
順其自然算啦...
唯有比多d pg家長指引啦..
好.. 講番今日既Topic...
係World Family 出既呢一套美語VCD教材...
媽媽都有聽過好多好多人講呢套vcd 既評語,
大部份都係好好架!!
可以令小朋友學到好好既英文,
學野又快好多,
不過自己自問冇咁多錢拎出黎買呢套器材教彤彤啦!!
二來呢套器材亦唔止得vcd咁簡單,
重有書跟架,
在職既媽媽邊有咁多時間呀...
同埋我覺得小朋友睇電視係要pg家長指引架啦,  
所以我一定唔會開左vcd比彤彤瞓之後就走左去架!!!
唔知幾時上網果陣見到有World Family 出既adv,
話登記左會有一張免費既vcd比我地試睇, 
咁我就梗係立即登記啦...
之後vcd 真係send左黎, 重跟埋一本書...
vcd 既內容都係歌仔,
有幾隻唔同既歌仔,
重唔同stage 既...
歌仔都係圍繞住日常生活既野..
彤彤都幾鍾意睇..
不過當然咁貴我一定唔會買啦..
睇住呢隻得啦...
而且壞人哥哥有一套話借比我地睇,
咁得啦... 媽媽得閒既時候會陪彤彤睇下唱下歌仔..
除左vcd同書外,
重有一d贈品跟埋..
有紗巾, 油, 清潔用品, coupon, bb食品等...
大部份野都係啱用架...
去拎贈品時又冇Hard Sell我...
呢一次真係多謝晒呀!!

沒有留言:

張貼留言