2010年6月25日 星期五

上海之旅 - Day 1 (Part 2)

係酒店settle好晒d野我地又出發啦..
我地係去新天地食晚飯...
呢一晚我地去既餐廳唔係果d係香港旅遊天書見到既餐廳,
而係auntie佢地係大陸d magazine 推介既餐廳黎架..
呢間餐廳叫蝶園...

係一間細細既餐廳,
不過好多人..
呢一晚所見我地附近既枱不停番枱再番枱...
至於食物方面都好好味喎...
d人成日話上海既食物好油...
不過以呢一晚既菜好唔多覺喎...
彤彤既蕃茄雞蛋飯..
好開胃.. 食左成大半碗....
手撕喊雞 - 好味.. d 皮又好脆!!!
海拆頭 - 酸地, 好醒胃!!
燻鴨
豬肚絲 - 又係一醒胃冷盆...
烤夫
鎮江肉 & 蛋- 好入味.. 真係一d都唔肥!! 
豆皮煮菜
蟹粉獅子頭 - d蟹粉好好味呀!!
蟹粉豆腐 - 又係超正
炒鱔絲 - 好脆口呀!!
炒菜
雲吞
呢一餐真係好味又好滿足!!!
食飽飽, 見冇落雨我地就行一陣啦..
行下新天地..
新天地比起我幾年前黎冇乜點變...
只係d shop唔同左啦..
上次黎係早上, 而家晚上...
晚上好似靚好多!!
呢間shop法國麵包好好味..
試左一個朱古力架...
真係好正呀!!
行完新天地, 我地去左外灘...
呢道一定要黎架..
因為係上海既旅遊區之一..
好多人都係道影相架留念架..
上次我黎果時又係日頭..
宜家可以睇埋夜景啦!!!
不過因為一路行就一路開始落雨,
所以我地呢一日既行程都要係呢樹完結啦..
我地要快d趕返酒店休息啦..
因為我地要養足精神明天去世博呀!!!

沒有留言:

張貼留言