2009年4月29日 星期三

玫瑰疹 - 第二日

早上起來彤彤心情都OK... 
起身飲左奶奶就便便啦...
再check check 佢身上既玫瑰疹先...
嘩... 好勁呀... 個身好紅呀..
個頭仔都有少少喎....

姨婆話會出3-4日倒.. 
今日只係第2日.. 
彤彤你重要辛苦多1-2日呀!!!
出左之後重要係屋企休息幾日等d紅疹退呀..
婆婆話呢段時間唔可以出銜呀...
因為吹左風會令到彤彤眼濕濕同埋會好易病呀... 
所以黎緊呢個長假期, 
原先我地係安排左一連串既節目,
宜家所有都要cancel啦... 
因為我地會係屋企陪彤彤閉關休養下呀... 
等好番我地再去過啦!!!
 

彤彤真係聰明啦.. 
識得選擇呢個時候出疹,
等爸爸媽媽唔洗請假係屋企陪住佢...

出疹係中醫角道黎講係因為身體入面好熱...
宜家d疹終於斬發左出黎啦, 
所以彤彤再冇發燒啦...
不過yim 悶都重有..
為左令彤彤舒服d, 
我地就煲左d言茜水比彤彤沖涼...
一沖完涼彤彤就立即好乖乖咁瞓覺啦...
然後我地又煲左d玉米,紅蘿蔔,馬提水比彤彤飲..
因為彤彤唔肯飲水, 要飲多d水先可以排毒呀... 
而呢d係一d涼, 咁熱既彤彤飲左亦會舒服d!!!
宜家呢d咁既天氣, 大人都可以飲架.. 

彤彤好鍾意飲呢d水水呀..
因為有dd味.. 好飲過清水呀..
彤彤要飲多d先好呀!!!

沒有留言:

張貼留言