2009年4月21日 星期二

識自己起身啦...

7 個月大既彤彤,
除左爬得快左之外又比我地發現佢另一重野啦...
就係扶住d野想自己企起身...
終於比我係尋晚見証到呢樣野啦!!!
話說我尋晚如常9:30pm送彤彤同入房瞓覺,
平時佢會自己玩一陣就瞓著,
但尋晚入左房後10分鐘不停係道叫...
咁我咪入房睇下佢乜事啦!!!
比我見到彤彤自己揸住床邊係道望住我笑...
佢自己可以爬倒起身啦...
見到真係嚇左一跳...
第二朝早..
我就再睇睇彤彤係點樣自己企起身重拍埋video呀..



自從彤彤識得自己起身後,
佢成日找住d野要起身...
宜家真係好多野係屋企都要收好...
佢可以企自己企起身就乜都攪...
最煩就係瞓覺個陣...
平時未識企個陣自己可以乖乖瞓...
而家要佢瞓覺個陣佢就成日爬左起身!!!

沒有留言:

張貼留言