2009年4月6日 星期一

彤彤的兒童節 (Part 3)

飲完茶我地就同彤彤返左屋企瞓一陣先啦!!
因我夜d又要再出動啦!!
我地約左小雞同瑤瑤一起去吾家吳居道倒亂呀!!
呢日我地又係三缺一呀,
因為豬豬病左呀...
希望豬豬你快d好番啦...
我地好掛住係呀!!
*****
吾家吳居bb叫Abby,
佢好乖呀!!
又唔會亂攪野!!
原來7個月大既佢地雖然唔識講野但已經交流啦!!!
佢地四個一見面就密密傾啦!!
傾傾下計彤彤又爬左去啦....
真係冇時停!!
小雞走去叫彤彤返黎,
但彤彤一於好少理重好似想蝦小雞呀!!
好左媽媽係道...
Sorry呀小雞, 彤彤係一個好粗魯既女仔黎架!!
.
Abby 見到咁既情形就去瞓覺先啦!!
而瑤瑤都係眼瞓所以要媽媽抱住!!!
剩下彤彤&小雞係道玩!!
彤彤不停係道咬Abby既玩具...
Abby媽真係唔好意思啦!!!
當日最naughty既bb就係彤彤啦!
你地睇下佢坐係Winnie the Pooh 個森林入面都可以爬出黎架!!
邊有小朋友玩到咁呀!!
玩到咁上下彤彤夠鐘食粥仔啦...
又係三文魚節瓜粥..
小雞見到唔想食,
相反瑤瑤睇到口水流!!!
彤彤食飽飽後Abby都起身啦,
而我地大人地肚仔都餓啦...
所以我地轉地方,
去左Elements既漁喜小廚食飯啦..
好彩佢地比左張枱我地係死角位,
如果唔係我地一定比人投訴呀...
因為我地都幾嘈呀!!!
晚飯時豬媽黎左join我地,
豬豬就係屋企瞓覺啦!!!
豬豬下次係要出黎同我地玩呀!!!
好彩有豬媽係道幫手湊下瑤瑤,
咁瑤媽可以食下飯啦!!!
最乖都係Abby,
成餐飯冇嘈過!!
小雞就瞓緊覺...
而彤彤就係道扭眼瞓啦!!!
食飽飽影番張大合照先...
呢一日雖然連跑3埸,
不過真係過得好開心呀!!!
多謝Abby媽招待我地上黎玩!!!
下次如果大家唔怕細可以來我地屋企啦...
PS. 重要多謝雞爸... 因為佢為BB們準備左兒童節禮物呀!!!

沒有留言:

張貼留言