2009年4月5日 星期日

彤彤的兒童節 (Part 2)

上回講到餵完彤彤食飯後我同契媽就立即帶彤彤出去啦..
我地趕住去邊??
之唔係約左Mable 姐姐同埋Vicky姐姐lunch啦...
Vicky姐姐第一次見彤彤,
佢好鍾意彤彤呀..
成場飯都不停同佢玩,
咁我呢個懶媽媽就可以休息一下食一餐安樂茶飯啦... 
等我介紹一下我地去邊飲茶先...
我地去呢呢間叫素之樂食素食餐廳...
咁素食飲茶有d乜野食呀??
係咪好精彩呢??
呢道係私房菜黎呀,
又靜又唔太多人....
真係要找一日晚上黎試下先!!!
食飽飽又玩夠啦,
重有收到兒童節禮物呀!!!
真係多謝晒呀!!!
我地得閒又一起再玩過啦!!

沒有留言:

張貼留言