2009年4月9日 星期四

認人啦...

一直以黎都以為彤彤未開始認人..
雖然佢見到d陌生人會不停咁scan人,
但佢乜人都跟架.... 
你地可以試下叫彤彤跟你地去街街,
佢會諗一陣,
然後就會撲過黎你地道啦....
不過終於比我發現到一樣野...
原來彤彤係認得人呀..
佢好認得媽媽我!!!
事原係咁既...
每日我放工返屋企都會立即洗手...
彤彤係地毯上玩緊...
見到我行過就望住我...
點知我冇理佢直入洗手間佢就立即爬出黎找我...
跟住爸爸見佢係咁嘈就抱起佢...
佢竟然推開爸爸然後繼續叫...
嫲嫲抱佢,佢都唔要...
到我去完洗手間出黎彤彤就爬黎我腳道舉起雙手示意要我抱...
我抱起左佢之後佢好開心又好乖咁坐係我大脾道睇電視啦...
原來彤彤想要我抱佢呀.. 
個一剎那真係好開心!!!
自從呢件事後我特地留意下彤彤...
發覺當媽媽行近佢時,
佢就會笑得特別開心以及郁手郁腳要我抱啦...
雖然媽媽要返工,
照顧彤彤既時間又唔多,
但原來咁佢都好黐我...
真係有d安慰啦!!!!
彤彤, 就算媽媽有幾忙都會全心全意去照顧你呀!!!
不過梗係你都要合作啦...

PS.  因為爸爸冇份, 所以爸爸有d嬲呀!!!!

沒有留言:

張貼留言