2009年4月26日 星期日

發高燒

彤彤昨晚發高燒達39度...
所以係晚上12時我地飛車去左養和醫院....
去到雖然唔係好多人,
不過都要等左成個鍾....
發緊燒既彤彤好累...
冇乜笑容....
但又唔肯瞓....
係等候期間姑娘要幫彤彤磅重同埋探熱...
彤彤係7.45kg.
我地問姑娘要等幾耐, 佢話我地前面有3個人...
其實人真係唔多,
但只係得一個醫生所以要等....
不過我見個個病人都係入去唔洗3分鐘出番黎...
查實醫生係咪真係有用心睇呀??
到我地啦...
入到去醫生只係問我地乜事...
我地話發燒-39度,
醫生話冇乜野, 都唔係好高燒...
有冇攪錯, 一個7個月大既bb發燒到39度都唔算高???
我地又再問要唔要打針... 
佢又話唔洗....
不過擔心可以塞粒藥係屁股...
咁我地咪塞啦... 要比多$65!!
灸然後就叫我地出去等藥啦...
前後真係唔夠10分鐘,
入到去又冇得坐...
呢d係乜野服務呀???
不過以養和醫院黎講收費$350算唔貴啦....
其實我根本都唔鍾意睇西醫...
只係半夜冇選擇呀...
******
早上起身都係有燒 - 39度...
食奶情況都算ok...
不過有d肚瀉...
食左藥後好快又瞓番...
由9:30am 瞓到1:30pm....
起身同佢再探一探熱先...
已經退左燒啦..

咁我地比在節瓜粥佢食...
胃口都ok...
肚瀉情況都重有....
食飽飽再食藥...
之後想彤彤再瞓一陣...
但佢唔肯..
不停係道玩...
好似冇病咁....
但一到在晚上8pm倒又燒番啦...

點解會咁呀??
同彤彤貼左退熱貼然後立即要彤彤瞓覺!!!
打電話比姨婆,
佢話彤彤可能出玫瑰疹呀..
因為情況同上次表哥仔一樣都係又瀉又燒....
不過當然要睇多幾日先啦...
希望快d退燒同埋冇肚瀉啦!!!!

沒有留言:

張貼留言