2009年8月14日 星期五

又放假...

呢個8月會不停咁放假... 因為要清假....
今天又係放假既日子啦, 而咁啱EE又放假,
媽媽今日就照顧彤彤啦...
我地今日都會出去, 不過 媽媽一定要彤彤瞓一覺先出去,
如果唔係彤彤一定會發眼瞓din架..
************
早上彤彤起來食過早奶, 沖涼, 食早點之後就瞓早覺...
之後就係媽媽時間 - 煮粥仔, 上下網...
待彤彤起身食左粥仔後我地就出發啦...
我地約左婆婆係尖咀鼎泰食lunch...
平時呢間野既晚飯一定要排隊, 而家lunch 唔洗呀...
呢道重好好呀.. 有bb碗碟供應架!!
彤彤好鍾意套碗碟喎....
你要快d學識用碗碟呀, 表哥已經識用啦!!

到我地食野個陣, 彤彤又搶住要食!!
係咪真係好咁好胃口呀??
食飽坐MTR返婆婆屋企休息...
坐MTR時彤彤不停同身邊既人say hi...
返到婆婆屋企彤彤要嘆番支奶, 然後去午睡!!
彤彤飲奶個樣真係好招積架!!!
晚上食飯既時候彤彤又展示佢既social本色...
不停同d waiter 同埋客人 say hi!!!
真係好似間酒樓係佢開咁喎!!!
不過都算乖啦, 冇爬稷爬去...
食飽飽後就行一陣商場等爸爸黎接我地返屋企啦....

沒有留言:

張貼留言