2009年8月16日 星期日

幼潛罼業禮

終於到左幼潛課程既尾聲啦...
其實呢一堂應該就係last架啦...
不過因為上次有颱風既關係, 我地要下星期日先係last啦..
不過因為其他班別呢個week都係最後一堂,
所以我地被迫都係呢一堂做畢業禮 & 評估...
畢業証書彤彤就冇份啦.. 因為有因病而缺課...
不過我地都有份禮物啦...

至於評估... ee都有同我地做左幾分鐘...
都係關於一d好簡單既動作..
例如識唔識個袋入面拎番d野出黎啦..
拎住d野識唔識搖等...
呢d當然冇問題啦..
又因為唔夠出席率, 所以我地又係冇評估report啦..
冇所謂啦.. 因為真係覺得呢個course真係唔係太好呀..
好啦..10 堂終於完左啦....
咁我地宜家會去物色另外一d好d既playgroup啦...
當ee不停同其他同學仔評估緊既時候,
我地其他bb就係道玩啦..
彤彤好鍾意同瑤瑤玩...
不過都係搶瑤瑤玩具多... (瑤媽.. 唔好意思呀!!)
不過佢地兩個叫做最多交流架啦..
有時搶下野, 有時交換下...
好可愛呀!!!
因為掛住玩, 所以都冇乜點同其他bb..
只係捉到bella ee 個仔影啦..
好啦..幼潛畢業啦...
係時候去找一d似樣d既playgroup啦..
希望彤彤可以學得專心d, 同埋定d啦!!!

沒有留言:

張貼留言