2009年8月15日 星期六

與表哥仔暢遊toy'r"us

一晚我地約左表哥仔係尖咀食飯...
表哥仔唔知係咪因為彤彤係道, 全程表現得好乖.. 冇乜點郁呀!!!
因為彤彤坐左係隔離呀!!!
食飽飽, 我地就出發去我地既目的地 - 玩具皇國啦!!!
今日有表哥仔同行, 多d野玩呀..
放佢地兩個一起同d動物仔玩..
彤彤好開心, 不過表哥仔有怕...唔知係咪怕左彤彤呢??
之後又去玩ELMO...
唔知係咪呢一次ELMO困左係個BOX 入面,
彤彤唔再怕ELMO啦..反而一手叉住佢條頸好似想殺左佢咁!!!
大家一起去跳跳跳...
又去坐車車..
不過要走個陣表哥仔唔捨得走...
有乜野方法可以令表哥走啦..
就係將彤彤放近表哥啦!!
臨走時見到好多pooh pooh, 同pooh pooh 影下相先...
不過大家唔好悟會呀..
我地絕對唔係鍾意pooh pooh 架....
我地係鍾意kitty 架!!!!

沒有留言:

張貼留言