2009年8月15日 星期六

Tea Buffet @ Grand Hyatt

行左成3個鍾頭, 大家都散晒啦...
咁我地就出發去下一站 - 就係醫肚啦...
Mable姐姐為我地book左Grand Hyatt 既 Tea Buffet...
因為呢道係最近會展呀.. 而且呢道, 我地好耐都冇黎過啦!!!
我地以為會被安排去坐個d sofa .. 不過冇呀..
不過好彩我地個位都唔係太遠!!!
一去到安頓好我地d戰利品先...
成個枱下面都係呀!!!
之後我地就出發去拎野食啦...
salt 野唔多.. 只係有d sandwich, 少少沙律, 雞翼, 同埋好多既炒面!!!
反而甜品就多d.. 梗係啦.. Grand Hyatt 既 Tiffin Lounge 最出名就係甜品buffet呀!!!
有好多cake, jelly, pudding, 同埋水果, pancake 同埋 waffel 重係即叫即做架...
不過坐我地隔離枱個男人不停係道complain 話咁貴只係入黎食炒面呀!!
Overall, 食物既種類真係... 唔係好多.. 
同埋質數真係冇以前咁好呀!! 
呢個價錢同Marriott 差不多.. Marriott 真係好食好多!!!
而契媽話上個月食過佢地既Dessert Buffet 覺得真係唔多掂...
大不如往時啦..
咁宜家去邊道食 Buffet 叫有D水準呀??

沒有留言:

張貼留言