2009年8月8日 星期六

慶功飯@板長 + Toys "r" us

去完bb展我地匆匆趕返屋企拎車趕下場啦...
我地既下一站就係去食晚飯啦...
晚飯地點係板長...
因為要等位, 所以婆婆同舅父一早去左先!!
姨婆都有出黎呀!!
因為早, 所以都唔係等左好耐...
我地坐個道好靚架...
好似一間private room咁... 又有海景..
呢一晚又叫左好多野食..
我最愛日本野啦.. 好味.. 新鮮 ..

彤彤自己食飽野都想再食..
不過梗係唔得啦..  bb仔重未可以食生野住架!!!
好彩有婆婆同姨婆照顧, 所以我有餐安樂茶飯食呀!!!
食飽飽, 大伙兒剎入玩具皇國啦!!!
最開心個梗係彤彤啦..
有咁多玩具玩!!!
唔知點解彤彤只係識得坐係呢件玩具上跳跳跳,
你比其他類似既佢坐.. 佢係唔識跳架!!!
見到有個磅, 同彤彤磅下先... 好耐都冇磅過啦!!!
佢宜家係有8.6kg.. 不過連衫磅呀..
都算ok啦.. 細碼b黎架!!!
彤彤呢期好鍾意推車仔...
佢真係以前自己係識行架...
其實我地扶住佢..
之後腰骨勁辛苦!!!
彤彤好怕呢個ball, 可以因為佢有d soft...
haha.. 終於找到多樣野佢怕架啦!!!
見到d會郁既小動物就好殘酷對佢地.... 唉...
玩得c文d得唔得呀???
不過反斗城真係好似一個大既遊樂場..
大人細路都好開心架!!!
我地得閒再去過呀!!

沒有留言:

張貼留言