2009年8月31日 星期一

豬豬Lincoln生日Dinner

去完Disney, 我地就9秒9趕留酒店換衫,
因為我地趕住返酒店去參加豬豬同Lincoln個b'day party!!!
我地約係Disney Hotel 個道食自助餐...
呢一晚有好有波家, 雞家同埋我地參加呀..
當然重有主角: 豬家& Lincoln佢地一家啦!! 
食自助餐既時間係6pm-8pm,
不過當我地去到個陣已經係7pm啦...
大家已經到晒啦!!!
一坐倒我地就立即去找食既...
不過原來係disney自助餐係有好多卡通人物陪你食晚飯架...
攪到我地都唔知食野好定係影相好...
真係有生以黎食得最趕既一次自助餐呀!!
到戲肉啦... 豬豬生日會...
有piglet 黎陪佢吹cake呀... 
豬豬+piglet.. 好有意思..
豬媽..你有冇特別安排架??
豬豬生日快樂呀.. 你要乖d, 食多d野..聽豬媽話呀!!!
之後就到Lincoln吹cake啦..
有跳跳虎陪呀!!!
睇下我地幾熱鬧..
好彩餐廳比左個corner我地呀..
如果唔係一定disturb到其他人啦!!!
Lincoln, 生日快樂呀... 係都要乖d呀!! 要聽爸爸媽媽哥哥話呀!! 不過要錫媽媽多d呀!!!
飲飽食醉之後呆家就返Hollywood Hotel休息,
留下波家,豬家,雞家同埋我地...
咁我地呢d無聊人就係酒店lobby hea下 同埋放下b啦!!
高空下既波家個個都好fit...
有咁大個地方比bb玩..佢地個個都好開心呀!!!
彤彤好鍾意同男性玩.. 特別係波仔..
成日追住佢爬黎爬去...
好彩波仔大膽,冇比彤彤嚇倒呀!!
呢一晚個個都玩到好累啦..
同彤彤上番房瞓後...
無聊既爸爸媽媽係toliet中自拍一番...

沒有留言:

張貼留言