2010年1月24日 星期日

BB保育遊之菜園村

因為要發展高鐵所以認識菜園村...
因為要發展高鐵如果唔係我地都冇機會黎呢一條小小既村落...
呢一日我地帶埋3小b黎認識菜園村...
如果唔再黎呢就唔會再見到呢條小小既村落啦
未入到去已經見到好多Banner 啦
我地都要係出面影相留念先
菜園村真係一條好細既村...
好清休, 好舒服, 完全冇左係城市入面生活果種煩躁...
入到村, 四周都重有好多Banner,
住係呢條村既全部都係種菜為生既伯伯 ...
如果冇左條村, 佢地既生活又會點呢??
條村雖然細, 但一路上都見到有d大學生係樹訪問既d村民..
村民係老人為主...
見到佢地傷感既神情... 我地都"登"佢地難過...
小b們, 你地好幸運可以黎到呢條村...
宜家呢d小村落真係買小見小啦...
呢一片綠綠既菜園, 遲d唔知會變成點呢??
再見啦菜園村...
希望村民可以有個合理既賠償啦....
***********************
離開菜園村, 我地見未夠鍾食飯, 所以就去左大霧山郊野公園玩...
比D BB 接觸一下大自然啦!!!
不過因為係山頂, 所以都幾凍...
不過BB們仍然好開心咁跑呀跑....
******************************************
晚飯, 我地出番去TST既UCC Cafe...
等位期間3小b好enjoy 係商場走黎走去呀...
可憐既爸爸媽媽要不停追住佢地!!!
差不多有位時,
瑤家至電一起黎join!!!
好開心又可以見到瑤瑤啦!!!
一行人食飽飽再係商場行多一陣...
原來海運宜家有個chocolate展覽...
都幾吸引喎...
唔知係咪真係chocolate做架呢??
仁哥發覺瑤瑤同佢一樣愛clean,
所以就c都話係醫院比錯bb佢啦..
大家交換bb合照一下先....
唔... 仁哥... 瑤瑤眼睛咁大, 真係唔係好似你喎....
玩完, 又飲飽食醉.. 我地一行人各自回去啦...
下次又要諗下有乜攪作好先!!!

沒有留言:

張貼留言