2010年1月17日 星期日

與蕃薯有個約會....

得仁哥安排雞雞同彤彤今日約左蕃薯去佢屋企玩!!
彤彤同蕃薯係第2次見面啦..
第一次我地係係09年322bb半歲party見過!!!
蕃薯好可愛呀.. 成日都咪咪笑!!!
蕃薯自己有一張私家皮sofa..
雞雞同彤彤都好喜愛呀.. 成日爭黎坐!!!
雖然第一次見面,
彤彤雞雞同埋蕃薯都有3個一起玩都有交流呀!!
重玩得好開心呀!!!
不過爭野既情況當然有出現啦!!!
玩玩下.. 多左樣野玩..
原來人肉sir滑梯小朋友好喜愛架......
不過如果我有42吋長腿你地會玩得開心d...
仁哥帶左雞雞上次catwalk既金髮黎比蕃薯試下呀!!!
原來所有bb都唔like假髮架..
幾經辛苦先可以幫蕃薯影到呢一張金髮look相.. 名為仙杜拉look!!!
呢一晚原本薯媽係諗住下廚煮野比我地食架..
不過因為佢地昨晚去左飲好夜返,
所以我地呢一晚我地叫左pizza 同埋板長壽司!!
都一樣好好味!!
見大家咁高興, 好耐冇做餅既我都做左一個blueberry cheese cake 比大家試下...
因為買唔切blueberry醬, 所以用左cream代替...
希望大家都鍾意食啦..
切蛋糕時bb們個個走埋去cake道...
好似真係佢地生日咁喎!!!
原來蕃薯同彤彤一樣咁愛食野..
佢地兩個一見到個cake就已經開始失控啦!!!
所以影大合照果時唔可以有NG, 一定要快快影!!!
 呢一日好多謝蕃薯家熱情招待我地呀!!!
我地得閒又再一起玩過啦!!! 

沒有留言:

張貼留言