2010年1月10日 星期日

Dinner @ Imasa (Peninsula)

半島既餐廳一向食物水準都係好好既....
中菜有嘉麟樓, 飲過幾次茶, 好正!
西餐有Felix, N年前生日食過一次.. 好味.. 裝修都好靚!!!
而今次我地又再次去半島食野, 食既係日本料理 -  今佐日本料理 !!!
好興奮呀!!!
舅父話今佐呢個係一個半放題...
半放題即係食係 魚生, 熱食, 甜品都係任食..
而main course有2款可供選擇..
每人重可以有一碗undo 同埋 2個scope!!
有好多好多新鮮魚生...
最重要既係uni係無限量供應!!
其實價錢係算貴架...
不過再諗下可以喪食uni喎...乜都抵番晒啦!!!
我地一家同埋舅父 & 為食契媽一起向今佐大食啦!!!
魚生方面全部都好新鮮,
有三文魚, 吞拿魚, 甜蝦, 北寄, 帶子, 海膽等等...
以前成日聽見人地講話食落口即溶, 今日我終於感受到啦!!!
而我既至愛海膽... 我係為佢而黎架, 當然不停咁食食食啦!!
海膽係放係碟仔上面serve... 都算幾大舊架..
而碟碟都好甜好鮮!!  我都食左成十幾碟呀!!
長蟹腳同壽司都有... 都ok架...
而熱食有蒸水蛋, 銀鱈魚, 關東煮, 蟹皇粥 等等... 都唔錯!!
熱食有2款:  雜錦天婦羅同埋牛肉...
我地5個人, 原本可以叫5份, 不過因為太飽,
最後只係叫左1客牛肉同埋3客天婦羅!!!
食後感 ... 天婦羅好食d...
稻庭undo, 我地只係叫左一碗.. 因為飽..
同埋想食多幾個round既uni!!!
彤彤今日既表現都算乖啦..
佢都食得好開心呀!!
最開心既係見到一個靚仔waiter哥哥!!
每次當waiter哥哥行近,
彤彤就會立即同waiter哥哥揮手&笑!!
咁我就問彤彤 : 你係咪有小小鍾意左佢呀??
佢竟然掩住口仔偷笑!!!
真係人細鬼大!!
呢一餐真係好好食...
雖然貴.. 但可以食回本!!!
有冇人想去呀?  我可以陪你地食多次架!!

沒有留言:

張貼留言