2010年1月29日 星期五

Dinner @ Oyster C

今晚我地約左D哥哥食飯呀!!
呢一餐晚飯約左好耐架啦...
終於今晚可以食啦!!!
我地今晚要去既餐廳係 - Oyster C ...
呢間餐廳想去好耐啦...
聽見D人既食評都好好,
宜家終於有機會去試啦...
原來D哥哥同呢間餐廳好熟架..
所以去到唔洗睇MENU,
金毛強Watier會自己拎d野出黎比我地食架啦...
*****************************
Entree - 蟹肉蒜蓉包 - 呢個頭盤真係有驚喜呀... 好好味...
輪到海鮮啦...
生蠔好新鮮... 味道好好... 有D好清甜既海水味!!
每一隻生蠔d味道都好特別...
放係中間既uni真係好好味呀..
件件都好有半隻筷子咁長...
好鮮甜呀!! 好味到唔識形容!!
akaga 都好好味, 好脆口!!!
呢個第一次食....
好新鮮, 好鮮甜...
但我唔係我既favourite..
龍蝦仔sashimi - 好甜好甜好甜
2隻龍蝦頭用黎煲Tum Yum Soup,
d 湯吸收左龍蝦頭既鮮味,
又係一個字去形容 - 正 !!!
另外2隻龍蝦頭用黎炸...
又係好好味!!!
甜品來只得2款share,
係心太軟同埋一個coffee ice - cream...
心太軟一般...
D哥哥話失左手...
因為個心係熟左冇chocolate流出黎....
不過個ice -cream 有驚喜... 好滑好滑....
呢個coffee味既重正...
滑就一定滑,
coffee 味唔太濃.. 加埋個passionfruit 汁真係好味呀!!!
越食越好味... 好似唔係好夠喉..
果道個waiter金毛強立即比多款我地試...
呢個ice - cream入面有d果皮係樹..
不過冇先前果2個咁好食...
金毛強話, 梗係啦.. 最好食既都比晒你地啦!!!
呢一餐真係好好好好味...
好多謝D哥哥既推介....
呢一餐真係有驚喜!!!!
唔怪知得咁多人黎呢樹食野啦!!!
不過D哥哥女友, A姐姐話我地知
如果再黎食野都要叫埋D哥哥先好呀..
因為如果唔同D哥哥黎d食物水準會冇咁正架..
佢上次就試過啦!!!
好啦.. 下次同埋D哥哥再黎一次啦!!!!

沒有留言:

張貼留言