2010年1月3日 星期日

南生圍BB生態遊

呢一日天氣好好, 最啱係去郊外放b!!!
打左電話比雞家同埋豬家約好左去南生圍玩...
不過因為仁哥睇完醫生後睡魔急call....
所以告吹了...
不過彤爸又點會就咁放棄左出街既機會呀!!
最後我地壞人哥哥&契妹出發去南生圍呀!!!
壞人哥哥, 冇見咁耐又大個左好多!!
壞人哥哥既契妹好可愛, 細彤彤一日出生,
不過唔知點解乖彤彤咁多, 又叻!!!
契妹已經認識晒 a-z架啦!!! 勁!!!
好彩得契妹爸爸路呀!!
如果唔係真係唔識黎呀!!!
南生圍呢道真係幾好!!!
又好大既草地,  又有bird睇, 同埋泊車車又方便, 真係可以再黎!!!
壞人哥哥大個仔左, 好鍾意影相, 同埋會照顧妹妹們!!!
你睇下, 彤彤趺左係地上面, 壞人哥哥會去扶起佢架!!!
真係好有大哥哥既作風呀!!!
壞人媽, 你生多個都唔會有問題呀!!
唔知係咪初次同契妹見面,
彤彤好似有d怕...
契妹真係好聽話,叫佢坐定定影相就影相!!
彤彤係真係要學下啦!!
彤彤偶然都會坐定定架...
不過都係只係睇心情啦!!
壞人哥哥係一個愛clean既好孩子,
彤彤坐地地, 佢叫彤彤唔好... 因為地地dirty!!!
係大草地比bb們跑下跑下,
又吹下波仔真係好開心...
我地咁又消磨左一個下午啦!!! 
是日大合照!!
晚飯, 我地去左元朗大榮華...
好彩我地早, 所以唔洗booking 都有位!!!
叫左好多好多野食...
樣樣都好好味, 又唔貴!!!
不過我地冇乜點影相呀!!
因為彤彤呢一晚食飯既表現實在係太naughty啦..
食飯又食得唔好,
又唔肯坐定定....
真係激到我c!!!
相比下初次見面既契妹真係乖!!!
全餐飯坐定定, 又食晒自己既晚餐, 真係叻叻!!!
第一次見面就有咁既表現既彤彤..真係嚇c契妹一家呀!!
希望彤彤可以好似契妹咁乖就好啦!!!

沒有留言:

張貼留言