2013年5月18日 星期六

有機蔬果園半天遊

5月5日

好多謝貞ee安排左我地3家人去參觀有機蔬果園以及摘粟米活動!!!

呢個有機蔬果園係位於沙頭角既南涌架...

真係幾遠呀... hahaha

不過唔緊要啦,

天氣開始好, 當郊遊一下都係好架!!!

我地今日同埋妹妹出黎呀...

吸下新鮮既空氣呀!!!

入到南涌,  我地在呢間士多坐低食d野先!!!!

之後就開始步行去有機蔬果園!!!

步行既時間都唔係好耐, 十多分鐘啦!!!

一路散散步傾傾計好舒服!!!

 

農夫伯伯已經係門口等緊我地啦!!!

嘩... 農莊好靚呀!!!

不過重要行多小小路先!!!

遠離石屎森林, 入到黎一片綠油油, 真係令人心情興奮!!!

到左農莊門口都要行多一段路先到架...

一路上見到有好多荷花池呀.. 好靚!!!



到啦...

一眼就睇到d 粟米啦...

不過... 冇得摘啦...

因為d粟米太甜, 老鼠偷食晒啦!!!!



農夫伯伯左找找, 右找找, 終於比佢找到2條冇食到架啦!!!

農夫伯伯摘左比我地即食...

真係好好好好甜呀!!!!


農夫伯伯好好人呀, 見到小朋友一心入來摘蔬菜宜家冇,

咁佢就叫小朋友們去拔蘿蔔啦!!!

嘩.... 佢地拔得好開心呀!!!


有大既, 大細既...

之後就去洗啦!!!!



好野... 妹妹都有份食紅蘿蔔粥仔呀!!!

問農夫伯伯要比番幾多蘿蔔錢佢呀...





佢好客氣話不用啦... 因為唔想小朋友們空手而回!!!

之後重叫我們記住7月倒入去摘西瓜食呀!!!




妹妹真係好難得出黎郊外呀!!!

不過蚊就多左d...

好彩既係咬晒媽媽既腳, 妹妹冇事!!!




回程, 影番張大合照先..



一路行出去, c ee 準備左一d好甜既提子比我地食..

比妹妹試...

一啜停唔到口呀!!!!



 


行番出去呢就就係天后宮,
彤爸影相引起...

同彤彤影了一d 相呀..

配合番個環境, 出黎相既效果又好靚喎!!!







------------------------------------------------------
今日呢個開心半天遊,

我地係design左一本worksheet 比佢地呀...

彤彤係食飯既時間已經好心急要做啦....



希望今日各位小朋友都鍾意呢本workbook啦!!!!

同埋可以學到野啦...

決定.. 以後我地出去玩既時候都要做一份呢d workbook 比佢地呀..

等佢地玩完都知自己做左d咩呀!!!




有興趣既朋友有可以contact 下面呢個倫先生啦..

到時粟米係 $8 一支...

西瓜其他唔知點計!!!

沒有留言:

張貼留言