2013年5月19日 星期日

Blogger Event - 麥當勞®開心樂園餐® X 櫻桃小丸子


bi le ba la bi le ba la....

大家記唔記得小丸子呀 ...  重有花倫同學呢....  重有爺爺, 媽媽, 爸爸等

bi le ba la bi le ba la....  

彤彤同我呢就好鍾意架...

特別係睇小丸子既卡通呀!!!

好似自己細個咁呀!!!

點解突然提起小丸子呢???




因為我地出席左麥當勞舉辦既blogger event.

呢一次係關於麥當勞既開心樂園餐同埋呢一期新新推出既一set 開心樂園餐®玩具 ~ 櫻桃小丸子呀!!!!

對上次麥當勞®開心樂園餐®出小丸子玩具既時候好似係2008年...

我都有儲到呀!!!

不過之後到彤彤大左佢拎晒去玩啦!!!!

所以佢都知呢個係叫櫻桃小丸子, 重話自己係小丸子呀!!!




一入到去麥當勞彤彤已經比新既呢set 小丸子玩具吸引左去啦!!!

同埋不停係小丸子banner 前擺pose影相!!!





PR 姐姐話比彤彤知小丸子真人會出現呀..

彤彤重興奮呀... 成日問住姐姐哥哥小丸子幾時出黎tim!!!




係未開始之前, 麥當勞請我地食麥當勞開心樂園餐先..

彤彤已經叫左佢最愛既粟米!!!

sy 都有黎呀!!

大家一起食!!!



之後開始啦!!!

先由PR Ringo 講解下呢一次既gathering 先..

原來呢一次係 麥當勞開心樂園餐第一次攪blogger event!!!

今日有大約13-14個blogger 出席..

我重見到有d 係人氣blogger 黎tim架!!!!

真係好榮幸可以出席呀!!!




之後就由麥當勞既公姐姐介紹一下開心樂園餐啦...

開心樂園餐係有1 + 2 + 3 既組合比大家選,

飲品方面重加入了利實立同埋豆奶等健康飲品呀!!!

除此之外原來麥當勞每賣一個開心樂園餐麥當勞會捐$0.1 比麥當勞兒童癌症基金...

有野食, 又有野玩重可以做埋善事真係幾好呀!!!\





大家可以去website睇下開心樂園餐係有好多選擇架!!!

http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/food/hm.htm





解說完之後呢,

麥當勞姐姐就將今期既一套6款開心樂園餐櫻桃小丸子派比大家啦!!!



睇下呢一set 玩具同4年前果set唔同呀...

四年前既係匙扣,



呢一set係小玩具啦, 有文具啦, 貼紙座啦 ... 真係好cute 架!!!

一向係麥當勞開心樂園餐玩具fans 既彤彤梗係勁愛啦!!!!




當大家忙緊睇自己個d玩具時,



小丸子已經出左黎同大家say hi 啦!!!


大家一見到小丸子都好興奮呀!!!


彤彤話要出去同小丸子影相呀!!!

好興奮, 攬實唔放手呀!!!



影完相, 再黎玩玩玩..


麥當勞姐姐好nice呀..

教sy 同埋彤彤玩d玩具呀!!!




之後我地大家影番part 大合照先!!!!




最後大會同我地預告左下一期既開心樂園餐玩具係車仔同埋hello kitty!!!


睇下大家幾期待...

大家好努力咁影相呀!!!



之後到彤彤啦....

你估彤彤like kitty 之車仔呢???



佢係like車仔呀!!!

重要叫我地記得到時去換呀!!!

睇真d 原來d 車仔係會變身架.. 怪不得佢咁like啦!!!




所有小朋友都好鍾意...

不過媽媽我呢就都係最愛kitty!!!

咁到時我地大家唔會搶野玩.. hahahaha



記住呀.. 呢set 咁靚既玩具將會係6月7日開始可以換呀!!!



開心既時間過得特別快...

嘩咁快就一個鍾啦!!!

呢一個鍾頭, 我地大人同細路都過得好開心呀!!!



多謝PR姐姐既邀請 ...

特別一提既係今日全場既工作人員,

無論係PR公司既姐姐哥哥或麥當勞既姐姐哥哥,

大家都可熱烈招待我地令到我地過左一個好開心既一小時!!!





再提提大家...

記住 6月7日麥當勞開心樂園餐有新玩具換啦!!!

沒有留言:

張貼留言