2013年5月28日 星期二

Dinner @ 別府

好耐都冇去過別府食野啦..

別府好耐好耐之前係好正架.. 好出名架..



冇去咁多年又唔知點呢...

呢一晚我地去左試!!!

打開份menu, 好似和民呀!!!

好多好多細細碟既小食...

pizza 啦, chicken wings 啦... tempura啦, sushi啦, 炸tofu等

咩... 別府唔係出名拉面咩???



今既叫左炸tofu ..

呢個豆腐, 不過不失 ..

不過個皮比較硬左d, 厚左d ...



炸SOFT SHELL CRAB ...

真係一般...

唔夠趣,  味又冇咩...

以為係tempura會有汁點...

點知又冇....



煎薄餅 ...

我都知係粉多架啦..

不過唔知道佢連入面既餸都唔多...

真係food court 果d 好食d !!!




呢個滑旦豬爬飯...

都唔ok..

汁小, 蛋小 ... 而且d 豬係一早炸好... 所以有d 沐呀!!!





最後, 我地係有叫了一碗拉面比彤彤架...

我估係呢一碗面係比較ok d 啦...

湯 ok 唔太湯,

面質彈口 ...

彤彤自己一個成碗食晒!!!




overall 黎講, 我唔會suggest 你地去試啦..

除非你地真係好想去試...

其實食呢d野, 去和民都得啦!!!!

---------------------------------------------------

同場加映...

妹妹宜家可以同我地出去食野啦...

不過... 佢見到你地食佢又冇野食...

佢之後會叫到好嘈啦!!!

佢咩都唔食得架...

唯有找d星星餅 或者白面包佢食啦...



睇下妹妹幾努力食.. hahaha...

鏡頭都唔望呀!!!!

沒有留言:

張貼留言