2013年5月30日 星期四

Dessert @ Nobel

今晚, 我試食左呢一間甜品....

Noble - 貴族甜品... 

原來好出名架...

有2 間...  一間大角咀, 一間深水埗... .

而我地去既呢一間係深水埗



我地今晚早到.. 唔算多人..

但係坐落之後呢就好多好多人啦.. .真係好彩啦!!!



甜品方面款式都叫多架...

有冰冰 ...


有加埋水果架.. 


重有我最愛既傳統熱熱甜品!!!

今次我叫左合桃糊 ....

呢個合桃糊香就不太夠香啦...

不過叫做唔甜... 我鍾意....




婆婆叫呢個椰王...

佢同小方糖果個一樣有湯丸,

不過都係唔夠香同埋糖水本身比較hay一點....



舅父食既呢一個...

係chocolate pudding, 加chocolate ice cream!!!

又ok喎.....



最後, 彤爸食既呢個mango 冰冰, 佢都話ok

都夠mango 味呀...



今晚張單...

其實佢d價錢同出面果d差不多..




唯一唔同既係味道,

味道係淡d啦!!!

但可值得一試架.. 

沒有留言:

張貼留言