2015年3月22日 星期日

917 BB 新春聯歡BBQ!

呢一日我地去左邊呢?


我地去左Yeanny ee 大宅BBQ 呀!!!!

同行的重有其他917BB


有沛沛,睛晴,藍藍,Maddenmo b  等!!!




講下今日有咩食先,

yeanny ee準備好晒!!

有豬牛羊雞魚齊晒!

菜類有生菜,茄子,蕃薯同粟米!

呢食物好好味!

好食到停唔倒口!

原來BBQ有種好味食法,

Yeanny ee教既韓式食法

要準備一片生菜,之後放片肉入去,

Kimchi, 加碎garlic,包住食, 正!

大廚負責燒既有Mo 爸,


接力彤爸爸, 


之後就有Yeanny EE

彤彤都話要黎玩下呀!!


做佢最愛既金菇!!


小朋友有小朋友一圍食

食飽之後走走走!

大人有大人一張枱又食又傾!非常開心!

呢樹環境好,

小朋友可以睇實,

不怕走失!! 



影張大合照先!

原來妹妹係最細粒果個!








加埋我地大人都好強呀!


呢個917 group 真係好大!

我地今日都末黎齊哂呀!



你地睇下madden 既細佬仔都, 

好似同妹妹差不多SIZE咁!!!

真係好快會追過妹妹呀!




玩到天開始黑,大家轉戰playroom



之後再上主人家屋企!


小朋友玩得好開心,



playdoh,又slide

大家玩到忘晒形!



大人就坐低傾傾傾!


重有主人家的親切招呼:又糖水,又水果,重有婆婆年糕!

真係又warmhappy 的一晚!


今日好多謝Yeanny EEKent

又燒,又煮、重要撹到你地間屋亂晒!

打撹晒!!!

記得對上一次gathering 2歳生日會了!

期待下一次gathering

--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby










沒有留言:

張貼留言