2015年3月2日 星期一

Doraemon 大電影 - STAND BY ME


新年期間我地抽到時間去睇電影呀!!!

係 DORAEMON既 3D 電影 STAND BY ME

不過我地今次唔係睇3D, 係睇2D .. 

彤彤 REQUEST 架.. 

其實我都覺得小朋友係睇2D好D!!!


今次係妹妹第一次睇電影呀!!!


妹妹成套戲好乖呀... 

坐定成場冇郁過, 

反而係彤彤又叫去TOLIET, 

又話好驚.... 


故事好感人... 

譎DORAEMON從未來來幫大雄手 ... 

大雄由好依賴DORAEMON到可以自己自立, 

真係好感動... 

一路睇, 一路同彤彤解釋.. 

希望彤彤可以從故事中學到自立啦!!!





--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby



沒有留言:

張貼留言