2015年3月27日 星期五

Breakfast @ ABC粉麵

真係唔講你唔知, 

原來油麻地D內街有一間咁好味既大小店!!!

呢間就係ABC粉麵....

細細間SHOP , 你真係估唔到佢咁多人架!!!

佢D食物都好多完化!!

早年同午餐都係食呢D ... 




有素食架!!!

今日我地叫左呢D ... 

呢個婆婆架... 

ABC沙律配多士!!

佢地個沙律超正!!!

我去開最鐘意就係叫多化沙律打包回去LUNCH 食!!!

宜個多士係有奶油, 花生醬同埋上面加左CORNFLACKS!!

好香口好脆呀!



呢個係我既... 

有機豆腐, 豆卜, 蛋白米線

好多料呀!!

而且D湯好好味..

佢重係即叫即做, 所以要等一陣啦!!!


呢個係我表姐叫架... 

牛肉米線... 

一樣係好多料呀!!!




ABC粉麵
佐敦北海街10號地下B舖
Opening Hours:  8am - 4pm (星一至星五)



--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby





沒有留言:

張貼留言