2015年3月26日 星期四

PEACE BOX 行動

唔知大家有冇聽過PEACE BOX 行動呢?? 

我都係今年係商場先見到... 

大家係可以領取一個盒, 

之後可以放D野入過盒樣, 

佢地就會幫我地轉送比其他人架啦!!!



入面既物品想轉送比咩人都得, 

有分小朋友同埋大人兩款.. 

之後重要分埋男仔定女仔!

重有一個要求就係盒內既物件係要新架!


解釋左比彤彤聽係咩一回事之後, 

佢就立即開始係佢既COLLECTION之中找一D未用過既文具用品出來啦!!!

有筆, 有筆盒, 水樽, 文具, 貼紙等等..


之後就封盒啦...

係盒面要寫番個祝福語先... 



之後就送番去收集站啦!

我地今次係在MIKIKI呀!!

.

將個盒比左姐姐啦... 

希望收到既朋友仔會開心, 幸福!



咁有意義既活動, 

我地出年都要參加呀!!!

--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby





沒有留言:

張貼留言