2015年3月15日 星期日

好友團拜 @ 丼吉日本吉列專門店餐廳

呢一日約左媽媽的好朋友一起團拜 .. 

真係相識廿多年.. 

年年都一起團拜架... 

今晚我地食日本炸物!!!

 丼吉日本吉列專門店餐廳  

好耐冇黎啦!!!


妹妹超開心.. 

因為佢最愛食炸物!!!



自己做醬料!!!







食物到啦!!!

好多野食呀!!!

我地今晚計埋 C&C 一行有7 人!!!!

 丼吉日本吉列專門店餐廳 D 炸物真係好食D架.. 


D豬炸得好鬆 .. 

同埋一D 都唔油呀!!!

最愛佢可以不停加飯同埋菜!!!

D菜加埋D 日本沙律醋又好開胃呀!!

重可以唔洗怕熱條同油呀!!!

大家見唔見到右下角有隻怪手 ... 

係妹妹既手... 

已經指倒要食邊一件啦!!!

真係識食!!!




影張大合照先!!!

大家見到妹妹只係不停掛住食食食!!!

真係好專心呀!!!

如果你平時食飯都係咁就好啦!!!

今晚有 M 姐姐, J 姐姐同埋契媽呀!!! 



M姐姐既2 位家姐: J 姐姐同埋 V姐姐都好錫C&C呀!!

成日買野比佢地同埋同佢地玩!!!

所以C&C都好LIKE兩位姐姐!!!

媽媽好幸運... 朋友唔算多.. 

但係個個都好錫C&C!!!










今晚餐飯原先係話7PM 食到8:30PM 要交枱.. 

不過可能我地太吵啦, 

都冇人理我地, 

我地傾下食下到9PM 才走呀!!!



媽媽真係好少有時間出黎見到朋友仔, 

今晚真係好開心呀!!!

好期待下一次既聚會!!!



--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby









沒有留言:

張貼留言