2015年3月1日 星期日

初四 - 好運自然來,(AIA Carnival Last Day)


新年係有最多假架.... 

咁我地又有咩做過呢???

well, 好好彩地, 我地係初四 (2月22日) 選擇左去AIA CARNIVAL .. 

原來呢一日係LAST DAY 呀.. 

雖然天氣係唔太好.. 

不過2隻都玩得好開心呀!!!



呢一日, 我地一早起身, 

10點出門... 

坐巴士, 之後再坐FERRY 到達了中環啦!!!

妹妹好開心呀.. 

因為平時成日坐私家車.. 

公共車真係都坐... 

所以坐FERRY 同BUS 對佢來說是好新奇架!!!

買了3張TICKET.. 

妹妹FREE .. 

3 張TICKET 已經INCLUDE 左 27 TOKEN ... 



影張相先.. HAHAHAHA



之前坐摩天倫, 

彤彤已經從高空睇定目標知道自己玩咩啦!!!

真係有D MOOMBA  同MELBOURNE SHOW 既感覺... 

(好想返去呀!!!) 


彤彤第一樣係玩呢個 SLIDE !!!

真係好似AUST 果D SLIDE 呀!


係要找張地毯SIR 落黎架... 

之前我係AUST 玩過係要拎個SACK架... 

差不多啦!!



之後到妹妹坐啦.. 

妹妹自己話要坐馬仔... 

問彤彤係又想玩其他... 


妹妹好開心呀.. 

不倒同我地揮手!!!



之後, 彤彤同妹妹就一起玩呢個SWING ... 

其實得妹妹一個一玩我都有D 驚.. 



因為佢上次自己去PARK 玩SWING 都有D驚呀!

不過可能今次家姐係樹, 

妹妹都冇咁驚!!!



行行下見到妹妹最愛既SNOW MAN.. 

佢主動行埋去影相呀!!!


跟住就去左玩呢個好大既 SLIDE !!!

原先係家姐自己一人玩.. 

原來, 爸爸見到家姐玩得咁高興, 

所以2ND ROUND同埋妹妹一起玩多之次!!



不過彤爸過同埋妹妹去玩都好辛苦架... 

因為呢個SLIDE 實在太大啦! .

妹妹一個人真係爬唔到上去.. 

所以每次SIR完落黎爸爸都要抱番妹妹上去呀!!




彤彤勁開心, 

玩了好多次... 





妹妹都好開心呀!!! 

玩到笑晒口!!!




呢一次就爸爸攬住2個一起SIR 落黎呀!!!



勁興奮!!!



家姐來來回叵了好多次!!!




妹妹都好開心.. 

玩到唔想走.. 

一ROUND 係玩 4分鐘... 

呢4分鐘對佢地來說可能好快... 

不過對彤爸來說, 抱住妹妹爬上去好辛苦架!!


之後彤彤話要去玩電單車呀!!!

妹妹唔夠高, 

只可以係出面睇呀!!!




最後玩到3點幾啦, 

開始毛毛雨.. 

問妹妹想玩咩??

佢指住呢個馬車

好啦.. 

同你玩埋呢個先走啦!!!



回程既時候妹妹已經累到瞓左啦!!!


之後回到屋企都未起身.. 

佢今日真係玩得好開心呀!!!






--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby





2 則留言:

  1. 見到玩SWIMG 張相, 姐姐拖住妹妹, 好SWEET 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹平日好怕玩SWING架! 今次有家姐陪住叫好D架啦!!

      刪除