2010年11月10日 星期三

2010 澳洲之旅 - Day 3 (Part 1)

去Zoo,
原本係諗住一早出發架,
不過到最後都係攪到成11點幾12點先出到發!!
彤彤係第一次去Zoo..
好興奮, 因為見到好多唔同既animal..
平時只係書本同tv見過, 宜家見到真身,
唔好講細路啦.. 大人見到都好興奮架..
入場費... 哈哈, 罕眇未夠4所以FREE!!!
入到去第一站原來係一條Fish!!!
冇咩等特別..
之後見到monkey啦...
重有ape呀!!!
之後行左好耐路去睇elephant!!!
呢d木既elephant 好似係太thai 運過黎架....
終於見到真既elephant 啦..
不過只係睇到pat pat 呀!!!
睇完elephant 就係時候食lunch啦..
我地野餐.. 食cake!!!
彤彤好想同呢d鬼仔鬼妹玩喎....
好好.. 食飽又再行去睇baby elephant,
baby elephant係出生左一陣, 重係baby!!!
睇完elephant, 我地又行去另一個地方,
又係睇monkey, 呢d係另一隻品種既monkey!! 
不過呢兩隻lay 埋係呢個洞做咩呢??
跟住有黑monkey睇唔過眼同洞入面果兩隻大打...
咁近睇到打交彤彤睇到O晒咀....
之後呢兩隻黑monkey win 晒!!!
睇完Monkey又再行去睇其他animal..
不過行行下見到一個磅...
但呢個磅有咩特別啦..
點解我地要停低呀..
因為... 呢個磅係壞架...
等我fix 下佢先...
壞既地方係因為有d人入左好多唔啱size 既coins入去..
睇下... 我可以係呢個壞既磅入面找到咁多錢呀!!!!
係媽媽找緊錢既時間彤彤就係樹古靈精怪啦...
好開心可以係咁大既地方走黎走去...
之後我地去睇Giffiaf
相就見得多.. 真既真係第一次見呀!!
因為佢地既頸好長..
所以佢地既食物都放到好高....
有一樣野好特別架...
就係成個Zoo都有呢d toliet.. toliet 面有d屎..
個個toliet 上面既屎都唔同架..
只要你打開個toliet cover 就知道係咩動物既出品啦.. hahahah
睇下彤彤見到d屎有d驚呀!!!

待續 ....

沒有留言:

張貼留言