2010年11月10日 星期三

2010 澳洲之旅 - Day 3 (Part2)

睇左咁耐動物係時候去食下野啦..
好耐未食過Sausage roll啦...
食飽之後我地又再去睇野啦..
彤彤話佢推車啦...
我地見到eml....
因為eml冇殺傷力, 所以可以近近地望..
不過彤彤有D驚喎....
之後我地又去睇Lion,
不過lion 瞓緊晏覺呀...
再黎就係爬虫類動物..
彤彤咁怕frog.. 你竟然唔驚喎!!!
其中一隻frog既相片.... 
唔想放咁多 ... 因為實左太 ...  太核突啦!!!
睇完晒d animal, 我地去公園仔玩陣先!!!
一有得玩就好開心啦!!!
玩完一上車就瞓左啦!!!
其實玩完已經成5點幾啦,
所以之後我地都要開車去食晚飯啦!!
呢一晚A姐姐同我地去左食日本拉面!!!
最愛呢d細細間既餐廳仔...
好cosy.. 好warm!!!
小食 ~ 餃子
薯仔餅 ... 好味
雜菜 - OK啦!!
彤爸叫左Curry Rice  ...  一般
因為Curry Rice都唔係重點!!!
A姐姐既Curry 拉面...
我既豬骨湯面 ...  好味!!
睇下彤彤食得幾好味!!
食飽之後因為時間都重係早,
所以我地就去食ice - cream...
呢間野A姐姐話好似好多好評,
不過食落又真係一般...
之後我地去左city 影相...
彤彤見到好多bird 好興奮...
重拎左d蛋糕出黎餵佢地食呀!!!
呢d bird係澳洲好多..
見到人食野就走埋去架啦.. 又惡..
有時連人手上既食物都會搶左去架!!!
係Finders Street Station 影張相留念先...
咁又一日啦..
呢一日感覺到彤彤係超開心架..
因為zoo有好多animal, 佢見到咁多animal 真係好好好high 呀!!!

沒有留言:

張貼留言