2010年11月13日 星期六

2010 澳洲之旅 - Day 6 (Part1)

呢一日我地有重要既約會...
見到呢一對花燭就知我地係去咩約會啦..
就係Will 哥哥既婚禮啦...
香港攪既婚禮見得多..
唔知係澳洲攪又點架呢??
新娘入開既時候要比茶老爺奶奶飲...
因為怕彤彤disturb所以媽媽同彤彤出左去花園玩...
雖然好凍,
不過彤彤仍然好開心係樹走走走..
好.. 禮成, 我地可以入番屋玩啦...
最愛玩fit ball!!!
呢個就係新老爺 - uncle 公啦..
佢好錫彤彤架!!!
uncle 公屋企有piano,
彤彤好like piano!!!
真係希板有眼架喎...
好似真係彈緊架...
恭禧晒auntie婆同埋uncle公...
你地今日好靚靚呀!!!
auntie婆同埋uncle公我地識左好耐架啦...
真係睇住媽媽同埋舅父大架..
果陣讀書時間成日都係同埋兩個w哥哥一起玩架!!!
好睇完接新娘既儀式呢我地就要返屋企啦..
因為彤彤要為晚上既晚宴作準備...
如果 瞓唔夠就會心情唔靚架啦..

沒有留言:

張貼留言