2010年11月15日 星期一

澳洲之旅 - Day 8 (Part 2)

入到商場
點解彤彤咁開心
因為 ....
見到有車仔坐呀
有人入左去art shop 道,
不停放晒架上既野入去bb車樹....
我地買唔到咁多架...
好想飲野...
呢隻Lipton 既Green Tea Ice Tea香港都應該未有掛??
味道清清地有茶香...
見到M叔叔既公仔
彤彤係都要同佢影相
不過影相時又唔望鏡頭喎
行完商場..
去入油先...
好型既爸爸抱住女女單手入油呀!!!
鏡頭一轉, 我地出左city QV square 啦..
我地宜家等緊人呀..
A姐姐放工黎緊呀!!!
去State Library 追下bird 先..
彤彤 : shhhhhh 唔好太大聲呀!!!
又走晒啦...
shhhhh.. 呢邊又有呀..
好近呀.. 好近呀!!!
好野.. 佢地唔走呀!!!
係澳洲讀書咁耐真係未試過黎state library!!!
city 宜家多左樣新呀..
市民可以係city 租單車架..
因為澳洲support 環保..
encouragh 人唔好drive 咁多,
所以出到想city可以自己租單車!!!
又見到電車
過馬路要按制.. .
之後要等架!!!
行左去睇呢棵好大既Christmas Tree!!!
又係型仔爸爸相!!!
見到呢隻野...
彤彤以為係馬馬,
所以又爬左上去騎!!!
型仔爸爸又黎啦!!!
彤彤:  Dear Santa 我想Christmas 人人都開心!!!
唔知Santa會唔會收到呢??
呢間Church 好出名架!!!
呢一日早少少,
影Findlers Street Station 靚d喎...
同A姐姐影張相先...
澳洲既路好靚架..
因為好多好大棵既樹,
所以夏天果陣做左一個shade!!!
係啦.. 我地宜家行緊去邊...
一陣你地味知啦!!!

沒有留言:

張貼留言