2010年11月11日 星期四

2010 澳洲之旅 - Day 4 (Part 2)

瞓醒晏覺既彤彤係好開心架..
咁我地又出動啦..
係澳洲租既呢張car seat 可以放到係中間位,
所以彤彤好開心, 因為坐中間可以望倒好多野..
接近黃昏時間個天好靚...
一排又一排既樹好有夏日feel ...
我地去既係咩地方呢??
玩具店?? 點解有咁多大型玩具架??
件件都好大, 同埋價錢都唔係太貴..
不過可惜呀.. 搬唔到返香港..
就算搬到都冇地方放...
好多好多大cake呀!!
最啱約埋35知紀係屋企飲杯茶食件cake!!
嘩!!! d cake重要係好抵tim... 都唔洗$10 aud 一個!! 
重有.. 一大袋既bread 都係好平好平...
不過太多啦.. 食唔晒...
呢道點解咩都有得買??
因為呢樹係一個大貨倉...
比d餐館自己買野入貨..
所以好多野都係好抵, 同埋size 都係大大份架...
你睇呢道有好多新鮮既水果呀!!
真係大到可以行半日架..
不過.. 因為我地要趕住去食飯,
所以走馬看花,好快走..
彤彤見到呢大大件packing 既食物好興奮...
also, 因為舅公係唯一係抱佢既人, 所以跟足全場!!!
睇下我地買左幾多野!!!
走啦.. 去食飯啦..
不過要自助比停車場錢...
彤彤&舅公,舅母!!!
彤彤食飽飯係Chinatown 影張相留念先..
都唔知幾時會再黎啦...
之後去左舅公屋企玩左一陣..
彤彤好愛呢個balcony 呀!!!
relax既一天就係咁完結啦..
係時候要返屋企休息啦..
明天重有精彩既節目呀!!!
----------------------------------------------------------
留意...
舅公屋企既curtin係咪好靚呢??
呢個curtin 係在香港做完拎過去架...
係出自molly ee公司既作品呀!!! 
手工好, 布又靚!!!
所以舅公叫係HK落左order 之後拎curtin返去澳洲屋企用呀!
如果大家想做curtin / sofa 我可以比d information 你地架!!!

沒有留言:

張貼留言