2010年11月15日 星期一

澳洲之旅 - Day 8 (Part 3)

下一站, 我地去到David Jones??
不過我地唔係去shopping 呀...
我地食黎MYER ... 門口既Display window!!
每一年Christmas, MYER 既 Display window都會有一個故事既Display ...
今年既Display故事係Nutcracker...
我地一個一個window 咁睇 ...
Display window 既公仔會唱歌同跳舞黎演繹故事...
彤彤對Display 好感興趣呀!!!
好小見到彤彤咁專心去聽故仔架 ....
每一個窗都好有特色架!!!
好多好多好征鬼既公仔...
係澳洲讀左書咁多年 ...
不過都唔係年年睇到...
因為聖誕一到就返左香港啦...
今年好幸運地可以同彤彤一起睇到!!
睇完晒啦,
係呢條步行街影相留念先!!!
又食包包....
經過仁叔叔既學校呀!!!
仁叔叔, 你認得嗎??
食飯啦..
我地今晚食Korean BBQ呀!!
彤彤好專心睇下有咩食呀...
好想好想食呀...
Korean 既calpico.. 好味呀??
好好味既一餐...
多謝A姐姐帶我地黎呀!!
見時間重早,
我地去左Melbourne Central..
d shops 大部份close晒架啦..
不過我地個個做咩望晒上去呀??
好高呀!!!!!
原來係做緊christmas 既decoration..
見到後面既鍾嗎??
以前呢個鐘每逄針指12同埋6都有d公仔趺落黎唱歌架!!!
夜啦..
要返屋企架啦..
因為我地幾個鐘頭之後要住機返香港架啦!!!
呢架車....
記住記住要清理晒車入面既雜物先走呀!!!

沒有留言:

張貼留言