2010年11月14日 星期日

2010 澳洲之旅 - Day 7 (Part1)

又一day...
呢一日, A姐姐唔洗返工,
所以一早來同彤彤玩...
又陪我地玩一日啦..
我地去左St.Kilda既Cafe 食brunch!
呢間應該係果d 多功能cafe!!
何為多功能cafe??
即係果d由早做到晚, 早午晚段時間都會變身既cafe!!
,
冇煮到彤彤飯,
所以要細心d睇下咩啱佢食!!
等食中....
係好健康既早餐呀
有bacon, bread, egg...
再黎有茄汁豆彤腸仔!!!
食得好好味喎!!
爸爸同A姐姐合照 ....
一家三口又合照
食飽飽又我地行一陣St. Kilda 既小街先..
見到好靚既cake shop呀!!

呢一間Cake Shop 既cake, A姐姐話好出名架!!
行左一陣, 我地要出發啦..
去邊?? 咪去St. Kilda 名勝啦....
正是Luna Park...
呢個遊樂場好耐架啦..
佢個symbol就係呢個大口entrance....
第一次見到呢個大口entrance媽媽有d驚架...
不過彤彤又冇野喎...
黎左melbourne 咁多件都冇入過去玩...
因為覺得d野都好落後同埋好危險...
好似呢個過山車咁呀, 條路鬼係木做架...
過山車行過果陣重聽到有d就散就散既聲音!!!
不過你見到係過山車上面有個2個企係道control既工作人員又冇野架喎!!! 
去完Luna Park, 我地就出發去睇另一個景點啦....
係咩??


沒有留言:

張貼留言