2013年11月13日 星期三

南瓜布丁

好耐好耐冇做南瓜布丁啦!!!

呢一次因為媽媽買了呢d咁可愛既南瓜仔, 

所以我又再做南瓜布丁啦!!!





以前做既之前都唔知點解今年都放番!!!

 size大d, 所以會直接係頂開洞 ... 

不過因為今次d 南瓜個個細細個開唔到洞 ... 

所以就要槓切頂啦!!!

開左.. 

不過好似大左d !!!


打好晒梆汁pudding 之後就放南瓜樹... 

再用tin foil 包好就可以拎去蒸啦!!!



蒸既時間係 2 hr .. 

不過因為 呢d太細個真係唔知洗唔洗咁耐... 

我就蒸左 1.45 hr ... 




 得左... 

不過我估因為一起蒸既關係, 

太迫啦, 所以唔係太靚... 



唔緊要... 

切開睇下... 

都ok呀!!! 

只係d 布丁汁去唔到頂... 

奇怪... 

我都已經fill up 到滿架啦!!!

雖然樣子不太靚, 

但係味道係得架... 




唔緊要啦.. 

下次再試... 

下次用個中size既再做多一次!!!


----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby




沒有留言:

張貼留言