2013年11月18日 星期一

NESCAFÉ® Smoovlatté® 絲滑朱古力咖啡

好正呀 ... 好正呀!!!

NESCAFÉ新出左一隻新飲品呀  ~ 就係Mocha啦!!! 





今次有幸得到 PR  送比我地試試!!!





其實我本人不太會飲咖啡 ... 


所以如果你請我咖啡既話我一定唔會SO 你架.. 


因為我係唔飲得咖啡架.. 

飲左真係成晚都唔洗瞓.... 

不過妹妹你又唔洗咁開心,.. 


雖然咖啡同奶奶都係一樽樽, 


但 ... 都冇你份!!!





不過我就好愛咖啡既香味!!!

NESCAFÉ係咖啡專家, 

佢地既咖啡一向都係好香同埋馥郁 .... 

所以佢地既咖啡飲品一向受大家歡迎!!! 





今次NESCAFÉ推出既新產品 -  Mocha, 朱古力溝咖啡喎 ... 

彤爸既試後感 ... 

滑好香, 好好味... 

凍左飲重特別醒神!!

可以舒緩緊張壓力, 又可以放鬆心情!!! 

在你忙碌中為您加加油!!! 



因為溝左朱古力, 我飲得... 正呀!!!

一入口好滑, 又唔太甜!!!

朱古力味又好香, 真係一試便愛上呀!!!

而今次呢個膠樽裝設計更加方便倒大家!!!

可以讓令大家享用時更隨心隨意, 

只需扭緊樽蓋便可繼續封存, 方便任何時候盡享好心情!


大家可以到各大超市及便利店體驗下NESCAFÉ® Smoovlatté® Mocha既新感受!!! 

建議零售價 : $11.9



----------------------------------------


大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby



沒有留言:

張貼留言