2013年11月12日 星期二

C & C 好介紹 ....

好多謝PR D小姐, 今次送黎既產品係一d好好味既野呀!!!

就係 Campbell’s PREMIUM™足料即食湯  同埋 NESCAFÉ® Smoovlatté® Mocha 啦!!!


   


呢一次請到兩隻小導魔怪幫我介紹 ... 




Campbell’s 既湯一向都係我既最愛,

又可以煲黎飲又可以用黎煮意粉焗飯等真係好方便架...

真係家庭必須要有日既食物!!

今次呢隻Campbell’s 係 PREMIUM™ ... 

講到明係足料即食湯黎架 .... 




 而NESCAFÉ一向都係彤爸最愛既 ...

屋企既 NESCAFÉ coffee 機, 彤爸一有時間就沖黎享受架啦!!!

宜家新出左呢隻mocha, 重方便 tim!!!

一向怕 coffee 既我都可以試下呀!!!




好啦!!! 請大家密切留意我地既試食報告呀!!!!!!


-----------------------------------------


大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地啦!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby










沒有留言:

張貼留言