2013年11月23日 星期六

Campbell’s PREMIUM™足料即食湯

今次 PR 姐姐送既另一驚喜就金寶湯啦!!!

Campbell’s 既湯一向都係我既最愛,

由細飲到大, 健康又方便!!

宜家都係彤彤既至愛...




金寶湯可以煲黎飲又可以用黎煮意粉焗飯等真係好方便架...

唔講我真係唔知, 原來金寶湯香港旗下共有6個不同品牌: 




金寶, Campbell’s PREMIUM™, 史雲生, Prego®特色意粉醬, 雅樂思餅乾及V8®蔬菜汁.


不過其中以金寶湯濃縮湯及史雲生清雞湯分別於香港同類產品市場中穩佔領導地位!!!


今次金寶湯推出既Campbell’s PREMIUM™同我地平時一罐罐紅白packing 既金寶湯有d唔同喎!

呢一隻係upgrade 板,  PREMIUM ~ 足料既即食湯!!!!

今次推出 PREMIUM系列有6款:

1.          田園雜菜羅宋湯
2.          經典周打蜆湯
3.          金黃雞肉粟米湯
4.          忌廉南瓜濃湯
5.          香滑蘑菇濃湯
6.          香濃蘑菇雞湯


好, 等我地每個湯試下先...

第一款係彤彤選既係佢最愛既香滑蘑菇濃湯



好方便既煮法,

只要成包放左熱水入面浸熱便可以食!!!

見到個質感, 好滑好杰身,

同罐頭果款唔同!!!



終於明白點解金寶呢隻湯會叫做PREMIUM™足料系列啦!!

倒出來, 好香既蘑菇香味, 

同埋好creamy 好滑!!!


我家彤彤自己一個人食左一大碗!!! 




之後重試左忌廉南瓜濃湯


呢個湯又係好creamy同好香... 

好食得出係加料架!!!



好期待試埋其他幾款呀!!!

如果大家都好似我咁想係屋企嘆咁好味既Campbell’s PREMIUM™足料即食湯可以去各大超市!

而如果大家想知多d有關金寶湯可以去佢地website睇下呀!!! 

http://www.campbellsoup.com.hk/corporate/zh/




--------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby





沒有留言:

張貼留言