2013年11月27日 星期三

Cooking Class @ ABC Cooking Studio

久違了的cooking class ... 

今日同埋m姐姐  a ee 一起去ABC Cooking Studio學做餅.... 




ABC Studio 係日本好出名既 cooking studio, 

剛剛係香港既 K11開左... 

因為新開, 有試學價$200, 所以我地就黎左體驗一下呢一間星級cooking studio!!!

呢樹係一個open area ... 



入到去, 我地被安排係一張工作枱等老師

原來一張工作枱, 個老師.. 

即係最多會有4個學生!!!



佢地既用具好靚呀... 

係印有佢地公司名架!!!



呢d係locker, 

係比學員放低自己個袋架... 

好細心呀!!! 

重有好多部oven, 

住部都有timer set 架... 

唔怕焗過時間 ...


我地既枱係對正個tv ... 

如果大班果時, 睇唔到老師可以睇下個電視!!!



圍裙都準備好哂比我地.... 


我地今日要做既cake 係 朱古力蛋糕... 

呢一隻, 同我地平時既chocolate cake 有 d 唔同 ... 

似brownies, 又似法式蛋糕甜品果d!!!

steps 同材料都好簡單!!


蛋白同蛋黃分開左先... 

蛋白加糖打至企身... 


蛋其又加糖打至淡黃色 ... 


朱古力粉, 面少, 加入已 melt既 朱古力同牛油, mix 好 ... 


之後將 chocolate & 蛋黃mixture 加埋一起, 再mix 


再用cut and fold 既手法將上面既mixture 分3次加入蛋白中再mix ... 

攪到冇晒白色就ok架啦!!!


可以入去焗啦 ... 

要焗40 mins ... 



點解個蛋糕個面唔smooth架.. 

因為呢個蛋糕要多crack 先好架... 

唔好睇佢焗起之後升得好高呀.. 

佢之後就會縮番細架啦!!!



過一陣要之後就可以加d糖粉啦... 

係味靚好多呀??

成功!!!



呀....  ABC Studio重有一樣好體貼既服務架... 

就係有packing services ... 

可以將你個cake 包得靚靚 之後可以送比人呀!!!



well, 除左 甜點同包之外,  ABC Cooking Studio 重有咸點既cooking class ... 

佢既class 有分 普通班同埋master course ... 



咸點既cooking kitchen ... 


今晚真係好開心呀.. 

做我最喜歡做既事 ... 

而個cake又真係好好食!!!

唔難做呀.. 

希望得閒做多幾次!!!




-----------------------------
如果大家想知多d 有關 ABC Cooking Studio, 可以上佢地website :


佢地由宜家至到12月尾如果登記入會可以免$800既入會費架 !!!

大家唔好錯過啦!!!




---------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby



2 則留言: